fredag 10 november 2017

Löpande inlämning

Här i Gällivare så har jag möjlighet att lämna in kläder lite löpande eftersom jag jobbar på barnavdelning, dock är jag inte så duktig på bloggandet vilket gör att det hamnar lite efter.. (Ska verkligen försöka skärpa mig på den fronten). Vi har haft turen med en rätt lugn sommar här så det har inte gått åt så jättemycket kläder, men det är så bra att det ändå hela tiden fylls på lite i samband med att det lämnas ut några paket! Här kommer endel bilder på det som hittills lämnats in under slutet av sommaren och hösten. Har lite mer hemma som ännu inte kommit sig till avdelningen eller ens hunnit fotats, men som snart ska packas ihop. Endel av det som är på bilderna har jag fortfarande kvar hemma i väntan på ex kompletterande mössa, byxor eller snutte, men det mesta är inlämnat.






Som vanligt, stort TACK till er som syr och stickar =)





✂ Lilian Lundgren


✂ Ingrid Axelsson





✂ Monica Grapne
✂ Linda Smedman








✂ Malin Fjellstedt
✂ Linda Smedman
✂ Åsa Larsson
✂ Hasslarödsskolan åk 7 har sytt dessa fina lapptäcken!
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar